تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیسبوک و اینستاگرام به یاری معتادان مواد مخدر می آیند

از این پس هرکسی که به دنبال خرید مواد مخدر یا کلینیک های ترک اعتیاد در فیسبوک باشد، اطلاعات گوناگون و شماره هایی برای یاری رسانی مشاهده خواهد کرد. فیسبوک طی چند ماه اخیر در حال بررسی این موضوع بوده و به نظر می رسد که حالا راهکار مناسب برای کمک به معتادان به مواد مخدر را یافته است.

وزارت غذا و دارو ایالات متحده طی هفته آتی نشستی درباره مواد مخدر خواهد داشت و در این بین، فیسبوک، توییتر، گوگل و دیگر کمپانی های بزرگ تکنولوژی را نیز دعوت کرده تا به کمک یکدیگر، به صحبت درباره های راه کمک به معتادن به مواد مخدر بپردازند.

برای شروع، از این پس هرکسی که به دنبال خرید مواد مخدر یا کلینیک های درمانی از طریق جستجوگر فیسبوک باشد، پیامی را در بالای صفحه مشاهده می کند که کمک در یافتن درمان را به وی پیشنهاد می دهد. اگر کاربر این پیشنهاد را بپذیرد، فیسبوک اطلاعات بیشتری درباره خطوط یاری رسانی ملی دریافت خواهد کرد. قابلیتی مشابه نیز طی هفته های آتی به پلتفرم دیگر فیسبوک، یعنی اینستاگرام خواهد آمد.

طی نشست هفته آتی وزارت غذا و دارو قرار است چند کمپانی تکنولوژی به تشریح راهکارهای خود برای کاهش استفاده از مواد مخدر بپردازند. قابلیت اخیر فیسبوک هم نشانه ای بر این موضوع است که اعضای این گروه، به صورت فعالانه مشغول پیگیری راه های کمک به قربانیان مواد مخدر هستند. ناگفته نماند که این نخستین باری نیست که فیسبوک دست به چنین حرکاتی می زند و پیش تر ابزارهایی برای جلوگیری از خودکشی و یا عدم نمایش تبلیغات تسلیحاتی به افراد زیر 18 سال توسعه داده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیسبوک و اینستاگرام به یاری معتادان مواد مخدر می آیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..