تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن رضایی: چمران الگوی جوانان مؤمن و انقلابی

محسن رضایی:  چمران الگوی جوانان مؤمن، انقلابی،به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد.

محسن رضایی نوشت:

شهید مصطفی چمران، آزادمردی انقلابی بود، چه آن روزها که به عنوان دانشجوی ممتاز دانشکده فنی #دانشگاه_تهران مبارزه با طاغوت را آغاز و چه آن وقت که در رشته فیزیک پلاسما در دانشگاه معتبر #برکلی تحصیل و نبوغ حیرت انگیزش را به برترین محققان ناسا اثبات کرد؛ چه آن ایام که با ایمان، صلابت و شجاعت کم نظیرش، ساواک را به حیرت و استیصال واداشت و چه آن زمان که در لبنان به مبارزان جنبش امل پیوست.
#شهید_چمران درسال‌های #دفاع_مقدس و پس از آن، با شهادتش، الگوی جوانان مؤمن، انقلابی، نخبه، جهادگر و ولایتمدار شد که در قالب های تنگ دنیایی نگنجیدند و راه روشن آسمان را در پیش گرفتند.

محسن رضایی:  چمران الگوی جوانان مؤمن، انقلابی،

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن رضایی: چمران الگوی جوانان مؤمن و انقلابی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..