تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۵۹ درصدی کمک‌های خیرین کردستانی در جشن‌های گلریزان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های کردستان امروز در جلسه ستاد دیه استان که با حضور رئیس کل دادگستری و رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان و سایر اعضای معتمد این ستاد مردمی تشکیل شد، گفت: خوشبختانه جشن‌های گلریزان امسال در مرکز استان و همچنین سایر شهرستان‌ها به برکت حضور گرم مردم نیک اندیش کردستانی از شکوه و عظمت خاصی برخوردار بود.
 وی از افزایش ۵۹ درصدی کمک‌های خیرین در جشن‌های گلریزان خبر داد و گفت: خیرین و مردم نوع نوست استان یک میلیارد و ۵۳ میلیون تومان کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.
 
ابراهیمی، به میزان کمک‌های خیرین در شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: شهرستان سنندج با جمع آوری مبلغ ۵۰۴ میلیون تومان در رتبه اول و شهرستان‌های سقز و بانه نیز به ترتیب با مبالغ ۱۱۳ میلیون تومان و ۱۰۰ میلیون تومان در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
 نائب رئیس هیأت امنای ستاد دیه کردستان با بیان اینکه ۳۶۴ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند، عنوان کرد: برای آزادی این تعداد زندانی نیازمند جرائم غیرعمد بیش از ۳۰ میلیارد تومان نیاز است و مبالغ جمع آوری شده در جشن‌های گلریزان جوابگوی آزادی تعداد محدودی از زندانیان جرائم غیرعمد در استان خواهد بود.
 وی با بیان اینکه، زندانیان جرایم غیرعمد استان کماکان نیازمند حضور و حمایت‌های بیش از پیش مردم، خیرین و مسئولین هستند، افزود: از مجموع زندانیان جرائم غیرعمد استان ۲۸۷ نفر به دلیل بدهکاری مالی، ۵۶ نفر مهریه و نفقه و ۲۱ نفر نیز به دلیل تصادف و حوادث کارگاهی در مراکز اصلاحی و تربیتی استان تحمل حبس می‌کنند.
 مدیرکل زندان‌های کردستان، با بیان اینکه نمایندگان مردم در ستاد دیه استان ناظر بر نحوه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هستند، اذعان کرد: خوشبختانه تمامی اعضای ستاد دیه کردستان را خیرین، معتمدین و چهره‌های سرشناس استان تشکیل می‌دهند که این موضوع موجبات اعتماد بیش از پیش مردم به این مجموعه را سبب شده است.
 ابراهیمی با بیان اینکه در سال ۹۶ آزادی ۲۱۶ زندانی جرائم غیرعمد استان فراهم شد، اذعان کرد: بازگشت زندانیان به آغوش خانواده هایشان همواره از سوی ستاد دیه استان مورد توجه بوده است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.
 وی با بیان اینکه ستاد دیه استان دغدغه زیادی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان دارد، خاطر نشان کرد: فرهنگ سازی کمک آزادی به زندانیان جرایم غیرعمد، آگاه سازی و جذب مشارکت بیشتر مردمی، تشکیل کمپین در فضای مجازی، نهادینه کردن نگاه مردم به ستاد دیه، همکاری رسانه و هنرمندان در ترویج سنت حسنه کمک به آزادی زندانیان و اطلاع رسانی از طریق روحانیون و ائمه جمعه از جمله راهکار‌های کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر است.
انتهای پیام/م

جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان در جشن گلریزان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۵۹ درصدی کمک‌های خیرین کردستانی در جشن‌های گلریزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..