تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین جشنواره ملی اسب کورد در سنندج برگزار می‌شود

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از هیئت سوارکاری کردستان، فیض الله پیری گفت: پیش بینی می‌شود تعداد ۲۰۰ راس اسب و ۶۰۰ ورزشکار و همراه از سراسر کشور در این رویداد حضور پیدا کنند.
 وی ادامه داد: در جشنواره امسال نیز گروه‌های هلپرکی کوردی و موسیقی محلی حضور دارند و در مجموع برنامه‌های مفرح و شادی پیش بینی شده است.
 رئیس هیئت سوارکاری کردستان با اشاره به برگزاری موفق این جشنواره در سال گذشته، عنوان کرد: به همت خبرنگاران بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت امیدواریم سال جاری نیز همین همکاری تداوم پیدا کند.
بر اساس دیداری که با مدیرکل محترم صدا و سیمای کردستان داشته ایم، قرار است پوشش مناسب خبری از طریق این رسانه صورت گیرد و روز افتتاحیه نیز از طریق همین شبکه پخش مستقیم تلویزیونی انجام شود. 
 پیری افزود: با عنایت به تاکید استاندار مبنی بر عدم فروش بلیت و ضرورت فراهم شدن امکان حضور عموم مردم، پیش بینی می‌شود در مدت سه روز برگزاری، روزانه ۱۰ هزار نفر در این رویداد حضور پیدا کنند.
 وی همچنین گفت: این جشنواره، بزرگترین رویداد ورزش سنتی- آیینی اسب در سراسر کشور محسوب می‌شود و براساس اعلام، قرار است معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، استاندارکردستان، رئیس فدراسیون سوارکاری و ... از نزدیک ناظر مسابقه باشند.
 رئیس هیئت سوارکاری کردستان به پوشش خبری این جشنواره توسط ۵۰ خبرنگار و عکاس اشاره و خاطر نشان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در ارتقای سطح گردشگری، ورزشی و اقتصاد اسب و نیز ایجاد نشاط اجتماعی و امید آفرینی بسیار موثر است.
انتهای پیام/م

 برگزار ی دومین جشنواره ملی اسب کورد در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین جشنواره ملی اسب کورد در سنندج برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..