تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی مجلس خبرگان با حضور رئیس رسانه ملی در قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان، صبح امروز با حضور در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم، با اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی این مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد .

اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی مجلس خبرگان در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران و دست‌اندرکاران سازمان صداوسیما خواستار اهتمام بیشتر این سازمان در ساخت، تولید و پخش برنامه‌های مناسب و مبتنی بر آموزه‌های دینی و انقلابی و متناسب با سبک زندگی ایرانی، اسلامی و همچنین رفع برخی نواقص و کاستی‌ها شدند.

انتهای پیام/ت

اهتمام به ساخت  و تولید برنامه های زندگی ایرانی در رسانه ی ملی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی مجلس خبرگان با حضور رئیس رسانه ملی در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..