تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Persona 5 برای PS4 – نسخه هک شده DUPLEX

پرسونا ۵ از همان دقایق ابتدایی به شما می فهماند که تفاوت هایی اساسی با بازی های ویدیویی معمولی دارد و قرار است تجربه ای منحصر به فرد در اختیارتان قرار دهد که احتمالاً از زمان عرضه نسخه قبلی مشابه اش را ندیده اید و تا عرضه نسخه بعدی هم نخواهید دید. پرسونا ۵ بازی عجیبی است و اگر از زوایای مختلف به آن نگاه کنیم، می توانیم برچسب های گوناگونی به آن بزنیم؛ یک نقش آفرینی ژاپنی، یک شبیه ساز تعاملات اجتماعی، یک شبیه ساز مدیریت زمان، یک اکشن نوبتی و حتی شاید یک انیمه تعاملی.

دانلود بازی Persona 5 برای PS4 تمام این ها را در قلب خود دارد و تک تک شان را به قدری ماهرانه در گیم پلی گنجانده و در اختیار گیمر قرار می دهد که گذشت زمان از یادتان رفته و ناگهان متوجه می شوید ده ها ساعت صرفش کرده اید و هنوز ده ها ساعت دیگر برای تجربه اش فرصت دارید.

Persona 5 (CUSA-06638) PS4-DUPLEX

قابل اجرا بر روی Exploit 4.55 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Persona-5-ps4

پرسونا ۵ برای هر گیمری ساخته نشده، اما هر گیمری این فرصت را دارد که برای نخستین بار وارد دنیای بی نظیرش شود و تجربه ای تمام و کمال از یک نقش آفرینی ژاپنی استثنایی به دست آورد. دنیای شاداب و خوش رنگ و لعاب پرسونا ۵ به همراه داستان فانتزی بازی که گاه تنه ای به رئالیسم می زند، بدون شک یادآور بسیاری از انیمه های جذاب ژاپنی است که می توانند برای مدت های طولانی، شما را محو خود کند.

داستان پرسونا ۵، از عناصر و روایتی برخوردار است که تنها در یک محصول ژاپنی می توانیم انتظارش را داشته باشیم. بازی کند پیش می رود، عجله ای برای هیچ چیز ندارد و به کوچکترین جزییات به شکلی فزاینده (و شاید گاه بیش از حد) می پردازد. اما به محض اینکه ساعات نخست دانلود بازی Persona 5 برای PS4 را از پیش رو بردارید و برای غرق شدن در دنیای بازی آماده شوید، پرسونا ۵ تبدیل به آمیزه ای از روایت بی نظیر، گیم پلی درگیرکننده و سبک هنری چشم نواز می شود.

همه چیز برای شخصیت اصلی داستان، مانند زندگی معمولی یک نوجوان معمولی است. تا اینکه یک روز زندگی اش تغییر کرده و به خاطر تلاش برای نجات زنی از دست سیاستمداری که در حال آزار وی بوده و ارتباطات قدرتمندی با سیستم قضایی ژاپن دارد، محکوم به اعمال خشونت آمیز شده و باید دوره بازپروری خود را در یکی از مناطق شهر توکیو و زیر نظر شخصی ناشناخته بگذراند. در همین حین، او مجبور به ادامه تحصیل خود در آکادمی شوجین می شود که اتفاقات مرموزی در آن به وقوع می پیوندد.

منبع توضیحات: دیجیاتو

اسکرین-شات-بازی-Persona-5 اسکرین-شات-بازی-Persona-5 اسکرین-شات-بازی-Persona-5 اسکرین-شات-بازی-Persona-5 اسکرین-شات-بازی-Persona-5 اسکرین-شات-بازی-Persona-5 info

RPG fans rejoice! Uncover the picaresque story of a young team of phantom thieves in this latest addition to the critically acclaimed Persona series. By day, enjoy your high school life in the big city, spending your time however you please. The bonds you form with the people you meet will grow into a great power to help you fulfill your destiny! After school, use your Metaverse Navigator smartphone app to infiltrate Palaces–surreal worlds created from the hearts of corrupt adults–and slip away to your double life as a phantom thief. With the power of Persona, make these criminals have a change of heart by stealing the Treasure of their distorted desires. Join your new friends in the fight to reform society with your own sense of justice!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.55 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Persona 5 برای PS4 – نسخه هک شده DUPLEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..