تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اثری از جسد یازدهمین سرنشین هواپیمای ترکیه‌ای نیست

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  علی سامان‌پور در نشست خبری اصحاب رسانه که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال 96، 23 هزار و 189 معاینده در پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری انجام شده است، گفت: طی این مدت، 318 پرونده در کمیسیون پزشکی، یک هزار و 520 پرونده در آزمایشگاه سم‌شناسی و 160 پرونده در آزمایشگاه پاتولوژی این اداره کل بررسی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال گذشته، معاینه 612 جسد در سالن تشریح انجام شده است، افزود: در این مدت هشت هزار و 108 پرونده نزاع، چهار هزار و 166 مصدوم تصادفات، 224 نفر فوتی تصادفت، 9 مورد فوتی حوادث کار، 13 مورد فوتی گازگرفتگی، 30 مورد فوتی سوء‌مصرف موادمخدر، سه مورد برق‌گرفتگی و 14 مورد غرق‌شدگی در استان ثبت شده است.

 جسد یازدهمین سرنشین هواپیمای ترکیه ای پیدا نشده است

سامان‌پور با اشاره به سقوط هواپیمای ترکیه‌ای با 11 سرنشین طی سال گذشته در استان، اضافه کرد: جسد 10 نفر از سرنشین‌های این هواپیما شناسایی شد ولی جسد فرد یازدهم تاکنون پیدا نشده است؛ قطعات پیدا شده در محل حادثه مربوط به 10 نفر دیگر بودند.

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اثری از جسد یازدهمین سرنشین هواپیمای ترکیه‌ای نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..