تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت حاتمی‌کیا از همرزمان شهید چمران/ توقف قطار ۵:۲۵ در مجموعه تئاترشهر

روایت حاتمی کیا از همرزمان شهید چمران/ توقف قطار ۵:۲۵ در مجموعه تئاتر شهربه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کار‌های نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن ما را  از مسائل روزمره فارغ کند.

پیشنهاد سینمایی

فیلم سینمایی «در وجه حامل» به کارگردانی و نویسندگی بهمن کامیار و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی، محصول سال ۱۳۹۶ است. فیلمی که همزمان با آخرین ساخته کیایی «چهارراه استانبول» در سینما‌های کشور اکران می‌شود.

خلاصه داستان فیلم: این فیلم روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می‌شود و در پی حل آن است.

بازیگران: ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، ایرج سنجری، احسان امانی، رویا جاوید نیا، معصومه رحمانی، بابک بهشاد، جواد زیتونی، بیژن افشار، میثاق جمشیدی، مژده دایی، سید وحید منافی، مهدی میری، پاوان افسر، اکبر مددی مهر، غلامحسین عباسی، مهران آتش زا، فرزاد سینا، شهرزاد بخشی، مهران فراهانی، فاطمه بابایی، رضوان جعفری، حمیدرضا خسرویون با حضور محسن کیایی و رعنا آزادی ور.

  پیشنهاد تئاتری

نمایش «تصادف قطار 5:25» به کارگردانی شقایق فتحی با بازی سیاوش خادم حسینی، شقایق فتحی، حامد ناوشکی، نسا یوسفی که از تاریخ بیست و یکم خرداد ماه اجرای خود را در پلاتو اجرا مجموعه تئاترشهر آغاز کرده است. این نمایش یکم تیر ماه به اجرای عموم خود در این تالار به پایان می‌دهد.

خلاصه این نمايش: آدم کلمات رو نمی شنوه. یا اگر هم بشنوه با چیزی که می بینه همخوانی نداره...

گفتنی است؛ نمایش « تصادف قطار 5:25 » به دلیل استقبال تماشاگران، روزهای پنجشنبه سی و یکم خرداد ماه و جمعه یکم تیر ماه در دو نوبت ساعت های 16:30 و 18 میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

  پیشنهاد فیلم تلویزیونی

فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی فریبرز عرب‌نیا، سعید راد و مریلا زارعی خواهید دید: در اواخر مرداد سال ۱۳۵۸، دکتر مصطفی چمران از طرف دولت موقت ماموریت پیدا می‌کند که به پاوه برود و درگیری داخلی به‌وجودآمده در آنجا را خاتمه دهد. سه رأس درگیری موردنظر را مردم پاوه، کرد‌های جدایی‌طلب و رزمندگان پاسدار تشکیل می‌دهند و ...

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت حاتمی‌کیا از همرزمان شهید چمران/ توقف قطار ۵:۲۵ در مجموعه تئاترشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..