تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه برانکو و جلالی درباره وضعیت شیری/بازیکن جدید پرسپولیس به پیکان بازگشت+عکس

جلسه سرمربیان پیکان و پرسپولیس در خصوص وضعیت مهدی شیری برگزار شد.

به گزارش شما نیوز ، سرمربی تیم فوتبال پیکان و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز (پنجشنبه) نشستی دوستانه با هم برگزار کردند. جلالی و برانکو در این نشست، درباره شرایط تیم‌های خود، برنامه‌های آتی و همین‌طور وضعیت مهدی شیری، مدافع راست جدید پرسپولیس که در دو فصل اخیر با پیراهن پیکان عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر داشته است، صحبت کردند.

در پایان این جلسه، قرار شد شیری که در هفته گذشته در تمرینات تیم جدیدش حضور داشت، از روز شنبه هفته آینده در تمرینات پیکان حاضر شود و با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس، در نیم‌فصل دوم برای تیم جدیدش بازی کند. به این ترتیب حضور شیری در پیکان برای یک نیم‌فصل دیگر قطعی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه برانکو و جلالی درباره وضعیت شیری/بازیکن جدید پرسپولیس به پیکان بازگشت+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..