تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش «وحید حقانیان» به بازی ایران و اسپانیا

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، سید وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری در توئیتی در فضای مجازی به بازی ایران مقابل اسپانیا واکنش نشان داد که در ادامه می آید:

بیشتر بخوانید: 

پیام امام خامنه‎ای به تیم ملی فوتبال ایران؛ «بازی دیشب شما عالی بود، خدا قوت»

بسمه تعالی

از نتیجه مسابقه فوتبال ایران و اسپانیا که با بازی شجاعانه ایران در مقابل غول پرستاره فوتبال جهان انجام شد دو نتیجه به دست می آید:

1 -ما باید در همه زمینه ها به خود باوری برسیم، اگر به خودباوری رسیده بودیم برنده این میدان بودیم . همانطور که در نانو . موشک. هسته ای سلول‌های بنیادی به خود باوری رسیدیم و توانستیم.

2- ما در مقابل غول‌های جهان کم نمی آوریم و می توانیم با اعتماد به سرمایه های خودمان و استفاده از تکنولوژی و دانش و تجربه دیگران به پیروزی های بزرگ دست یابیم همانگونه که در جنگ تحمیلی و چهل سال انقلاب و مبارزه با امپریالیسم نشان دادیم. هرچه مشکل داریم از داخل خودمان است. تضعیف یکدیگر، عدم همکاری و عدم هماهنگی بین بخشی.

انتهای پیام/

منبع خبر : tn.ai




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش «وحید حقانیان» به بازی ایران و اسپانیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..