تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیوار دفاعی ایران، مستحکم‌ترین دیوار ۲۰۱۸

ایسنا: تیم‌ملی فوتبال ایران دیشب (چهارشنبه) در دیداری نفس‌گیر در چارچوب جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف اسپانیا رفت که این تقابل در نهایت با پیروزی یک بر صفر لاروخا به اتمام رسید. ملی‌پوشان ایران در این دیدار عملکرد درخشانی در خط دفاعی داشتند و اجازه ندادند تا مهاجمان لاروخا کار خاصی در داخل محوطه جریمه ایران کنند، با این حال روی یک اتفاق و دفع توپی که به دیگو کاستا برخورد کرد، توپ وارد دروازه ایران شد تا تیم پرستاره اسپانیا یک گل اتفاقی به ایران بزند.


فیفا در آمار و ارقامی که از جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه منتشر کرده است، بهترین‌های تیمی و فردی، تیم‌ها و بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها اعلام کرده است.

دیوار دفاعی ایران، مستحکم‌ترین دیوار ۲۰۱۸

در این آمار نام تیم‌ملی ایران هم به چشم می‌خورد و در بخش دفاعی با ۱۰۷، دفع توپ، تکل و مهار در صدر آمار دفاعی جام‌جهانی قرار دارد. هم‌چنین تیم اسپانیا با ۱۱۸ حمله و ۱۳۹۵ پاس صحیح، بهترین تیم در بخش تهاجمی و پاس است. تیم روسیه، میزبان رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ نیز با هشت گل زده بهترین خط حمله رقابت‌ها را در اختیار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیوار دفاعی ایران، مستحکم‌ترین دیوار ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..