تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از مهم‌ترین آرزوهای شهید چمران چه بود؟ +فیلم

آرزوی شهید چمران درباره آزادسازی فلسطین +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  شهید دکتر مصطفی چمران در سال 1310 در تهران متولد شد و پس از گذراندن دوران تحصیل عمومی در رشته الکترومکانیک دانشگاه تهران، برای ادامه تحصیل به آمریکا رفت و موفق به کسب درجه دکتری در رشته فیزیک پلاسما شد و انجمن اسلامی دانشجویان ایران در آمریکا را تاسیس کرد.

دکتر چمران در جریان جنگ ایران و عراق به عنوان یکی از فرماندهان ایران به مناطق جنوبی کشور رفت و ستاد جنگ‌های نامنظم را بنیان نهاد. وی همچنین تلاش کرد تا نیروهای حاضر در جبهه مانند اعضای سپاه پاسداران و ارتش، هرچه بیشتر با هم هماهنگ شوند. شهید مصطفی چمران در 31 خرداد 1360 در مسیر دهلاویه-سوسنگرد به شهادت رسیدند.

در ادامه ویدئویی را مشاهده می‌کنید که در آن انتظار قلبی شهید چمران به وضوح درک می‌شود. شهید چمران در بیاناتی که در یکی از سخنرانی‌های خود داشتند، گفتند انتظار دارند روزی برسد که امام خمینی(ره) دستور آزادسازی فلسطین را بدهند و همه مسلمانان جهان به دنبال وی به این سرزمین بروند و سرزمین اشغالی فلسطین را آزاد کنند.

در ادامه می‌توانید نماهنگی از این سخنرانی پرشور شهید چمران را مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از مهم‌ترین آرزوهای شهید چمران چه بود؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..