تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شادی جوانان لبنانی در بیروت بعد از گل ایران به اسپانیا +فیلم

شادی جوانان لبنانی در بیروت بعد از گل ایران به اسپانیابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته، در چهارچوب رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی ایران در کازان روسیه، به مصاف تیم ملی اسپانیا رفتند و در نهایت، یوزپلنگ‌های ایرانی بازی را با یک گل به اسپانیا واگذار کردند، اما چیزی که همه تماشاچیان و مخاطبان فوتبال را به وجد آورده بود، بازی خوب و شجاعانه بازیکنان تیم ایران مقابل قهرمان سال 2010 جام جهانی بود.

در بازی دیشب، بازیکنان تیم ملی کشورمان، روی یک ضربه شروع مجدد به گل رسیدند اما این گل به دلیل اینکه سعید عزت‌اللهی – زننده گل – در آفساید قرار داشت مورد قبول داور واقع نشد.

طی روزهای اخیر تصویری در فضای مجازی در خصوص حمایت حساب توییتری منتسب به فدراسیون فوتبال فلسطین از تیم ملی مراکش در نبرد با تیم فوتبال منتشر شد که با اندکی تحقیق ثابت شد این اکانت ربطی به فدراسیون فوتبال فلسطین ندارد و متعلق به یک دونده دوی ماراتن فلسطینی به نام "محمد قاضی" است و آن فرد هم در توییت بعدی خود اعلام کرد که طرفدار ایران هم هست. بسیاری با انتشار گسترده‌ی توییت اول قصد آن را داشتند تا میان ملت ایران و ملت‌هام مقاوم منطقه اختلاف ایجاد کنند. در ادامه فیلمی را مشاهده می‌کنید که در آن شادی جوانان لبنانی در بیروت از گل ایران به اسپانیا را به نمایش گذاشته شده است؛ شادی جوانان لبنانی از گل ایران نشان از کذب بودن ادعاهای دشمنان مقاومت دارد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شادی جوانان لبنانی در بیروت بعد از گل ایران به اسپانیا +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..