تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای عجیب؛ تلفات روی صحنه گل مردود ایران؟ (عکس)

صفحه توئیتر دپورتس کواترو خبر عجیبی در مورد شادی بازیکنان تیم ملی ایران بعد از گل مرود سعید عزت اللهی منتشر کرده است.

به گزارش شما نیوز ، تیم ملی ایران در اواسط نیمه دوم دیدار مقابل اسپانیا روی یک موقعیت ایستگاهی توسط سعید عزت اللهی به گل رسید اما لحظاتی بعد این گل مرود اعلام شد.

 

البته برای چند ثانیه بازیکنان تیم ملی ایران ناآگاه از تصمیم داور به خوشحالی پرداختند و بعد از آن موتجه شدند این گل مردود اعلام شده است اما منبع اسپانیایی دپورتس کواترو مدعی شد یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی ایران در این حین آسیب دیده و راهی بیمارستان شده است؛ ادعایی که هنوز صحت آن نامشخص است.

 

دپورتس کواترو نوشت: گل ایران با تکنولوژی بازبینی صحنه مردود اعلام شده و بعد از آن یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی ایران دچار مشکلی جدی از لحاظ سلامتی شده یا راهی بیمارستان شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای عجیب؛ تلفات روی صحنه گل مردود ایران؟ (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..