تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال عجیب مرد چینی از خواهرش در فرودگاه +فیلم

استقبال عجیب مرد چینی از خواهرش در فرودگاه+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک شهروند چینی پس از مدت‌ها دوری از خواهرش هنگامی که می خواهد به استقبال او در فرودگاه هنگ‌کنگ برود دست به اقدام جالبی می زند. این مرد برای مواجه شدن با خواهرش برنامه جالبی ترتیب می دهد که از این دیدار برایشان یک خاطره خوش و جالب باقی بماند.

مرد چینی لباسی شبیه یک دایناسور بزرگ به تن می‌کند و آماده یک ملاقات به یاد ماندنی با خواهرش می شود. وقتی دختر جوان با یک هیولای عظیم‌الجثه در فرودگاه مواجه می شود، تازه می‌فهمد کسی که درون این دایناسور پنهان شده برادرش است که اینگونه به استقبال او آمده است.

در ادامه استقبال عجیب مرد چینی از خواهرش در فرودگاه را می بینید:

بیشتر بخوانید:

حرکات دیدنی پلیس روسی در حاشیه جام جهانی +فیلم

انتهای پیام/

دیدار عجیب یک خواهر و برادر در فرودگاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال عجیب مرد چینی از خواهرش در فرودگاه +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..