تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دالیچ: مسی بهترین بازیکن دنیا است اما کرواسی برای شکست آرژانتین به میدان خواهد آمد

 زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی عنوان کرد که شاگردانش برای کسب نتیجه مساوی مقابل آرژانتین بازی نخواهند کرد.

به گزارش شما نیوز ، امروز دو تیم آرژانتین و کرواسی از ساعت ۲۲:۳۰ از گروه D رقابت ها به مصاف هم خواهند رفت. کروات ها در دیدار قبلی مقابل نیجریه به پیروزی ۲-۰ رسیدند، اما آرژانتین در کمال ناباوری مقابل ایسلند ۱-۱ متوقف شد. آرژانتین برای سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول نیاز مبرمی به پیروزی دارد. با این حال دالیچ گفت:

مسی بهترین بازیکن دنیاست و هیچ بازیکنی نمی تواند او را مهار کند. نحوه و روش بازی ما ضد او خواهد بود. آرژانتین تنها مسی نیست. آن ها بازیکنان بسیار خوب دیگری نیز دارند و نباید تمام تمرکز خود را روی مسی بگذاریم و در تله گرفتار شویم. احترام زیادی برای آرژانتین و همچنین برای خودمان قائلیم. چالش بسیار خوبی در انتظارمان خواهد بود، اما باید به توانایی های خود ایمان داشته باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دالیچ: مسی بهترین بازیکن دنیا است اما کرواسی برای شکست آرژانتین به میدان خواهد آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..