تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدرقه بهار با هنر در بوستان‌های تهران

جشنواره «نقش بهار تهران» امروز ۳۱ خرداد در آخرین روز فصل بهار در بوستان‌ها، فضاها و گذرهای شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شما نیوز ، right;">خبرگزاری مهر: جشنواره «نقش بهار تهران» رویدادی به وسعت یک شهر است که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ایده و دیگر آموزشگاه‌های هنری شهر تهران برگزار می‌شود.

جشنواره «نقش بهار تهران» در آخرین روز فصل بهار و در آستانه تابستان ۳۱ خرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در بوستان‌ها، فضاها و گذرهای شهر تهران برگزار می‌شود. موسسه فرهنگی هنری ایده نیز در بلوار کشاورز میزبان علاقمندان به هنر است.

در این رویداد برگزاری کارگاه‌های آموزشی هنرهای تجسمی، معرفی آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش هنر با حضور استادان و هنرمندان و هنرجویان برپا می‌شود.

این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران و با همراهی مؤسسه فرهنگی هنری ایده، آموزشگاه‌های آزاد هنری شهر تهران، هنرستان هنرهای زیبا پسران، هنرستان هنرهای زیبا دختران، هنرستان کمال الملک و انجمن هنرهای تجسمی استان تهران امروز پنج‌شنبه ۳۱ خرداد برپا می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدرقه بهار با هنر در بوستان‌های تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..