تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیکر: اسپانیا برابر ایرانِ شجاع، با شانس به پیروزی رسید

نشریه آلمانی کیکر به تحلیل بازی تیم‌های فوتبال ایران و اسپانیا پرداخت.

به گزارش شمانیوز: نشریه معتبر کیکر به تحلیلی از بازی شب گذشته تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا، پرداخته است. این نشریه آلمانی، عنوان کرده: «ورزشگاه کازان آره‌نا می‌توانست یک محل تاریخی برای ایران تبدیل شود، اما برخورد توپ به زانوی کاستا (مهاجم اسپانیا) این شادی را رقم نزد. تیم ایران با دفاع متعهدانه برابر اسپانیا شجاعانه بازی کرد و حریف‌شان با چاشنی شانس به پیروزی رسید.»

این نشریه همچنین به برد اسپانیا اشاره کرده و افزود: «اسپانیا برای برتری مقابل ایران به زحمت افتاد و دفاع این تیم آسیب پذیر بود.»

کیکر در ادامه گزارش خود نوشته است: «ایران دوشنبه هفته آینده به مصاف پرتغال قهرمان اروپا می‌رود و امیدوار است بتواند سه امتیاز بازی را




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیکر: اسپانیا برابر ایرانِ شجاع، با شانس به پیروزی رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..