تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات نجات یک قتل از اعدام

ساعت24 -پسر جوان که هفت سال پیش در جریان درگیری با دوستش او را با ضربه چاقو به‌ قتل رسانده بود درحالی که یک قدم با چوبه دار فاصله داشت با جلب رضایت اولیای دم از قصاص نجات یافت و با حکم قضات دادگاه بزودی از زندان آزاد خواهد شد.

رسیدگی به این پرونده از دوازدهم مرداد سال 89 و همزمان با قتل Murder یک پسر جوان آغاز شد.

کارآگاهان جنایی در نخستین تحقیقات دریافتند پسر جوان درجریان نزاع با فردی به‌نام فرزاد در خیابان جانبازان تهران به قتل رسیده است. ضارب خیلی زود دستگیر شد و در بازجویی‌های اولیه به کارآگاهان گفت: من و مقتول سوار بر موتورسیکلت درحال حرکت بودیم که بر سر موضوعی حرفمان شد. بعد کار به درگیری کشید و من با چاقو ضربه‌ای به او زدم و فرار Escape کردم اصلاً فکر نمی‌کردم کشته شود و قصدم قتل نبود. با اعتراف پسر جوان که آن موقع 30 سال سن داشت کیفرخواست وی به اتهام قتل عمد در نزاع خیابانی صادر و پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص نفس محکوم شد در حالی که کابوس رفتن پای چوبه دار شب و روزش را سیاه کرده بود و هر روز مرگ را مقابل چشمانش می‌دید اما سرنوشت طور دیگری رقم خورد و متهم توانست با جلب رضایت اولیای دم از قصاص نجات یابد. بدین ترتیب مرد جوان برای محاکمه از جنبه عمومی جرم Crime از زندان Prison به شعبه دهم دادگاه کیفری منتقل شد.

متهم که حدود هفت سال زندان بود وقتی در جایگاه قرار گرفت، گفت: من بشدت پشیمانم و اشتباه کردم. ناخواسته مرتکب قتل شدم در این مدت در زندان توبه کردم و حالا تمام زندگی ام را مدیون خانواده مقتول هستم و خدا را شکر می کنم که فرصت دوباره زندگی را به من بخشید. پس‌ از پایان اظهارات متهم، قضات شعبه دهم به ریاست قاضی Judge قربانزاده وارد شور شده و متهم را از نظر جنبه عمومی به هفت سال زندان محکوم کردند که با توجه به احتساب مدت بازداشت این متهم بزودی از زندان آزاد می‌شود.

منبع:رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات نجات یک قتل از اعدام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..