تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال کاپیتانی ایران به قسمت پنجم رسید

ورزش سه: قبل از آغاز جام در اردوی تیم ملی کاپیتان های اول تا پنجم ایران به این ترتیب انتخاب و معرفی شدند:« مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد و پژمان منتظری». پنج بازیکنی که نه تنها از سبقه و آمار فوق العاده در تیم ملی برخوردار بودند بلکه از دید کی روش هم بهترین گزینه ها برای رهبری تیم در داخل مستطیل سبز قلمداد شده بودند.

مسعود شجاعی در بازی نخست مقابل مراکش با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شد اما در اواسط نیمه دوم تعویض شد تا احسان حاج صفی این وظیفه را بر عهده بگیرد. دو بازیکنی که در سوپرلیگ یونان بازی می کنند و هر دو نفر از قدیمی ترین ملی پوشان ایران نیز هستند. شجاعی سومین جام جهانی خود را تجربه کرد ضمن این که احسان هم در دومین جام جهانی به بازیکنی تبدیل شد که بیش از یک دهه است حضور متوالی در تیم ملی داشت.

برای بازی دوم کی روش ترجیح داد مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را روی نیمکت بنشاند تا به این ترتیب احسان حاج صفی بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد. اتفاقی که بزرگ ترین افتخار ممکن برای چپ پای اصفهانی فوتبال ایران را رقم زد تا جلوتر از سایر بازیکنان ایران در مصاف با لاروخا وارد زمین شود. آسیب دیدگی اما اجازه نداد احسان تا پایان بازی در زمین بماند تا جای خود را به میلاد محمدی بدهد، اتفاقی که بازوبند را به کریم انصاری فرد هم تیمی او در المپیاکوس رساند.

مهاجم 28 ساله و اردبیلی فوتبال ایران سومین کاپیتان تیم ملی در جام جهانی 2018 بود که رکورد کم سن و سال ترین کاپیتان ایران در ادوار جام جهانی را نیز برای دقایقی به خود اختصاص داد غافل از این که تعویضی دیگر در راه است که می تواند این رکورد را از دست او بعد از تنها چند دقیقه خارج کند چون ملی پوشی جوان تر وارد زمین می شد که زودتر از حد تصور صاحب بازوبند ارزشمند کاپیتانی ایران شد.

انصاری فرد در دقایق پایانی بازی با اسپانیا جای خود را به علیرضا جهانبخش داد تا آقای گل 24 ساله آردیویسه هلند نه تنها جوان ترین کاپیتان ایران در ادوار جام جهانی شود بلکه رکورد پنج کاپیتان در دو بازی ابتدایی جام را برای تیم ملی ثبت کند. جهانبخش در شرایطی بازوبند را به دست بست که هیچ یک از کاپیتان های اول تا پنجم ایران در زمین حضور نداشتند به همین خاطر کریم بازوبند را روی بازوی علیرضا جهانبخش بست تا دو رکورد ویژه به نام ایران و آقای گل هلند در روسیه ثبت شود.

قسمت جالب سریال بازوبند کاپیتانی ایران در روسیه 2018 به عدم حضور اشکان دژاگه در دو بازی اول تیم ملی بر می گشت تا این ستاره دو ملیتی برخلاف جام جهانی 2014 این بار طرفدارانش را در حسرت نمایش خود در رهبری میانه میدان تیم ملی بگذارد. بازیکنی که انتظار می رود در مصاف با پرتغال به ترکیب اصلی بازگردد تا ششمین کاپیتان ایران در پنجمین جام جهانی لقب بگیرد تا رکورد کاپیتان های ایران در بزرگ ترین تورنمنت فوتبال دنیا جاودانه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال کاپیتانی ایران به قسمت پنجم رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..