تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسرت همکاری با صدرالدین شجره بر دلم ماند

سیروس همتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حسرت همکاری با صدرالدین شجره بر دلم ماندسیروس همتی بازیگر رادیو و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با ابراز تاسف از درگذشت صدرالدین شجره بازیگر و کارگردان رادیو گفت: خبر درگذشت صدرالدین شجره برای همه هنرمندان و اهالی رادیو غیر منتظره بود. شخصاً همکاری با او در رادیو نداشتم، اما هر وقت که به دعوت دوستان به رادیو می‌رفتم، دورادور خصایص شجره را از دوستان و اطرافیانم می شنیدم.

وی در ادامه بیان کرد: همیشه در جمع دوستان که بودم، نام او برحسب نظم و دقتی که  داشت، برده می شد. کار ما به نوعی است که وقتی به اتمام می‌رسد، استودیو را ترک می کنیم و بیرون می آییم؛ اما مرحوم شجره همیشه تا دقایق آخر می ایستاد و آخرین نفر از استودیو خارج  می شد. همیشه از اطرافیان می شنیدم که دقت شجره در کار خیلی بالاست و در مباحث کاری بسیار جدی است و با هیچ کس شوخی ندارد.

بازیگر و کارگردان مجموعه های نمایشی رادیو افزود:  هر وقت وصف صدرالدین شجره را می شنیدم، آرزو می کردم که با او همکاری کنم، اما دیگر جایی برای همکاری باقی نمانده و سعادت همکاری با شجره نصیب من نشد. حسرت همکاری با او بر دلم ماند.

وی با اشاره به به کارگیری ادبیات فاخر ایرانی در کلام و نمایشنامه های شجره، اظهار کرد: شجره نفوذ و تسلطی بر کلام و ادبیات داشت که باید جزو یکی از ویژگی های اصلی یک هنرمند باشد. من هیچ وقت از این بزرگوار در بیرون کار تئاتر و  حرف و حرکت ناشایستی نشنیدم. همواره از واژگان و ادبیات ناب ایرانی استفاده می کرد و این تفکر در آثارش هم موج می زد.

همتی ادامه داد: همه ما می دانیم که خیلی از هنرمندان رادیو از رادیو بیرون آمدند و جذب سینما، تلویزیون و تئاتر شده اند. اما شجره خودش را مدیون و مرهون رادیو می دانست و با تمام شرایط موجود در رادیو و در واحد نمایشی ماند. من شریف تر از او ندیده ام.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسرت همکاری با صدرالدین شجره بر دلم ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..