تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی در همسایگی این ستاره ها، عذاب است!

برترین‌ها - ترجمه از پردیس بختیای: طرفداران ستاره ها شاید فکر کنند که زندگی در همسایگی ستاره محبوب شان بسیار جذاب است اما واقعیت را باید از افرادی که در همسایگی آنها زندگی کرده اند، پرسید. برخی از ستاره ها هستند که مدام برای همسایه هایشان دردسر ایجاد می کنند به طوری که کارشان به شکایت و دادگاه و زندان کشیده می شود. اگر دوست دارید با این ستاره ها آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید. 

1. جاستین بیبر

جاستین بیبر تجربه زیادی در پرتاب کردن تخم مرغ به همسایه هایش دارد. همین کار او باعث شد که مردم او را به عنوان دردسازترین همسایه بشناسند. ماجرا از این قرار بود که او یک شب به سمت خانه یکی از همسایه هایش تخم مرغ پرتاب می کرد و همین امر موجب شکایت همسایه جاستین از وی شد. این درحالی ست که همسایه او و دخترش در بالکن حضور داشته و از این اقدام جاستین بیبر فیلم گرفتند. پس از این ماجرا جاستین مجبور به پرداخت 80000 دلار به همسایه اش شد. او نه تنها این بار، بلکه بارها و بارها به علت آزار رساندن به همسایه هایش تیتر روزنامه و مجلات شد. او حتی خودش هم اعتراف می کند که اشتباهات زیادی را انجام داده است. : «شاید من تاثیر منفی روی دیگران داشته باشم اما واقعا از انجام دادن کارهای ممنوعه لذت می برم. شاید این رفتارم اشتباه باشد اما من اینگونه بزرگ شده ام.»

زندگی در همسایگی این ستاره ها، عذاب است!

2. جی جی حدید

اگر یکی از طرفداران پر و پا قرص جی جی حدید هستید، باید بدانید که نام او در لیست یکی از پر آزارترین همسایه ها قرار دارد. این سوپرمدل مشهور عاشق ترانه خواندن است و همین عادت او تبدیل به معضلی برای همسایه هایش شده است. او خودش در مصاحبه با مجله «Harper’s Bazaar» اعتراف کرده که همسایه خوبی نیست، از این رو که دوست دارد ترانه های شوهای مورد علاقه اش را با صدای بلند بخواند. او خواندن را یکی از راههای کاهش استرس می داند. با این اوصاف، مطمئنا برای افرادی که به دنبال آرامش در خانه شان می گردند، جی جی حدید همسایه خوبی نخواهد بود.

زندگی در همسایگی این ستاره ها، عذاب است!

3. کریس براون

کریس براون مانند جاستین تخم مرغ پرتاب نمی کند اما زندگی در همسایگی او نیز لذت بخش نمی باشد. در سال 2011 این ستاره به دلیل آزار و اذیت همسایگان اش تیتر روزنامه و مجلات شد. افراد زیادی از او به دلیل عدم رعایت حق پارک شکایت کردند. طبق شواهد، او هر جا که دوست دارد ماشین اش را پارک می کند و توجهی به حق پارکینگ همسایه هایش ندارد. علاوه بر آن او شب و روز در حال میهمانی گرفتن و گوش دادن به موزیک با صدای بلند است که برای همسایه هایی که به دنبال آرامش می گردند، به هیچ وجه خوشایند نیست.

زندگی در همسایگی این ستاره ها، عذاب است!

4. رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور بازیگر آمریکایی است که در سنین جوانی توانست در کار خود به موفقیت و محبوبیت برسد، اما اعتیاد او به مواد مخدر برای او دردسرهای زیادی را، به خصوص برای همسایه هایش، به همراه داشت. به عنوان مثال، یک بار در سال 1996 یکی از همسایه ها رابرت داونی جونیور را نیمه شب در خانه اش مشاهده کرد و ماجرا را سریع به پلیس گزارش داد. ماجرا از این قرار بود که او پس از مصرف مواد مخدر، خانه اش را اشتباه گرفت و پس از وارد شدن به خانه یکی از همسایه هایش، روی کاناپه خوابید. جالب اینجاست که از خانه او تا خانه خودش 17 خانه فاصله داشت اما هر دوی آنها ضلع جنوبی بودند و ورودی های مشابهی داشتند.

زندگی در همسایگی این ستاره ها، عذاب است!

5. متیو مک کانهی

شاید باورش سخت باشد اما این ستاره محبوب، همسایه خوبی برای اطرافیانش نیست! به عنوان مثال در سال 1999، زمانی که او 29 سال سن داشت، به دلیل آزاری که به همسایه اش رساند، در تگزاس دستگیر و روانه زندان شد. گزارش شده که در ساعت 3 صبح، صدای ضبط او آنقدر بلند بود که در خواب همسایگان اش اختلال ایجاد کرد. زمانی که پلیس وارد خانه او شد، او را برهنه در حال رقص دستگیر کرد. البته این ماجرا برای او درس عبرت نشد، زیرا چندین بار دیگر هم به دلیل آزارهایی که به اطرافیانش رساند، روانه زندان شد. به گفته خودش، او عاشق درام است اما نمی داند که نیمه شب زمان خوبی برای نواختن ساز نیست!

زندگی در همسایگی این ستاره ها، عذاب است!

6. مدونا

در سال 2011 بود که مدونا به دلیل شکایت یکی از همسایگانش از سر و صدای زیاد او، روانه زندان شد. این ستاره دنیای پاپ خودش اعتراف کرد که سرو صداهای او ناشی از آمپلی فایر موسیقی خانه اش است. او و میهمانان اش طبق عادت به تمرین رقص می پردازند. همین امر باعث شد که مدونا هر چند وقت یک بار خانه خود را عوض کند. البته او اقداماتی را برای کم کردن سر و صدای خانه اش کرد اما گویا کارساز نبود. در نهایت او متقاعد شد که تنها در روز، آن هم به مدت 3 ساعت به تمرین موسیقی و رقص اش بپردازد. آیا شما باور می کنید که مدونا به این قانون پایبند باشد؟!

زندگی در همسایگی این ستاره ها، عذاب است!

7. جیمز فرانکو

شاید جیمز فرانکو در دنیای سینما فرد محبوبی باشد، اما در میان همسایگانش نه، دلیل آن هم ترافیکی ست که همیشه جلوی خانه اش وجود دارد. به گزارش یکی از همسایه ها: «جیمز فرانکو گروه فیلمبرداری اش را به خانه می آورد و در آنجا کار می کنند.  انواع و اقسام وسایل فیلمبرداری و ماشین ها در مقابل درب خانه  او قرار دارد به طوری که خیابان را می بندند و رفت و آمد را مسدود می کنند. اینها یک طرف، آشغال هایی که آنها تولید می کنند طرف دیگر.» و تمام این شلوغی و ریخت و پاش ها باعث شده که همسایه ها از او شکایت و نام او را در لیست آزاردهنده ترین همسایه ها ثبت کنند.»

زندگی در همسایگی این ستاره ها، عذاب است!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی در همسایگی این ستاره ها، عذاب است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..