تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از امروز در اینستاگرام ویدئوهای بلند ارسال کنید

آغاز به کار رسمی ویدیوهای بلند در اینستاگرامبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی هفته‌های گذشته خبرهای زیادی از این شنیده می‌شد که اینستاگرام در تلاش است تا با شبکه‌های اجتماعی دیگر در زمینه تولید محتوای ویدئویی رقابت کند. این شرکت خبرنگاران و فعالان رسانه را برای 30 خرداد دعوت کرده بود و روز گذشته از رسانه IGTV رونمایی کرد. با IGTV کاربران می‌توانند ویدئوهایی با مدت زمان یک ساعت برای دنبال کنندگان خود درست کنند و آن‌ها را به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام از امروز فعالیت در IGTV  را به صورت رسمی برای کاربران به اپلیکیشن خود اضافه کرد. در این قسمت، اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای 4K خود را به صورت تمام صفحه (افقی) و عمودی، بدون محدودیت 60 ثانیه آپلود کنند. ویدئوهای بلند مدت در بخشی جداگانه جای خواهند گرفت و می توانید در بخشی ویدئوهای محبوب را مشاهده کنید و همچنین امکان مشاهده ادامه ویدئوهایی که قبلا قسمتی از آن را مشاهده کرده اید وجود دارد.

گفتنی است، اپ IGTV از اینستاگرام مستقل است و هم‌اکنون در پلی استور اندروید و اپ استور آی‌او‌اس قابل دانلود و نصب است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از امروز در اینستاگرام ویدئوهای بلند ارسال کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..