تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«دختر ماه» چند روز دیگر منتشر می‌شود

دختر ماه تا چند روز دیگر منتشر می شود

سارا عرفانی نویسنده، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: کتابم با عنوان «دختر ماه» تا چند روز دیگر از سوی انتشارات مدرسه منتشر می‌شود. این کتاب قرار است در روز تولد حضرت معصومه (س) رونمایی شود.

وی ادامه داد: «دختر ماه» کتابی است که بر اساس زندگی حضرت معصومه (س) در صد صفحه نوشته ام. هم اکنون یکی دو کتاب در حوزه کودک دارم که کار نشر آن در حال انجام است. یکی از کتاب ها درباره کودکی شهدای مختلف است. در این کتاب، چند نویسنده کار نگارش داستان کودکی یکی از شهدا را برعهده دارد. من هم درباره کودکی شهید یدالله کلهر نوشتم. این کتاب را به پیشنهاد حوزه هنری کودک و نوجوان نوشتم. انتشارات سوره مهر این کتاب را منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/

کتابی درباره کودکی شهدای کشورمان منتشر می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««دختر ماه» چند روز دیگر منتشر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..