تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی علی‌زاده: این تیم محصول 40 سال ایمان به خود ایرانیان است

ایمان به خود رمز درخشش ایرانیان در بازی شب گذشتهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از بازی غیرت‌مندانه شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم اسپانیا تحلیل‌گران و کاربران فضای مجازی به این بازی واکنش نشان دادند. علی علیزاده تحلیل‌گر سیاسی ایرانی و پژوهشگر در حساب کاربری خود در فضای مجازی از بازی زیبا ، اعتماد به نفس و عزت تیم ملی نوشت و اعلام کرد این تیم محصول 40 سال ایمان به خود ایرانیان است.
متن آنچه علیزاده در حساب کاربری خود. نوشته است به شرح زیر است:
کدام تیم آسیا هرگز چنین زیبا مقابل یک قهرمان جهان بازی کرده؟ کدام تیم منطقه برغم امکانات و پول ۱۰برابر با چنین اعتماد بنفس و عزتی درخشیده؟ جلوی زیباکلام و‌ مبلغان ذلت_نفس و تزریق کنندگان خودحقیربینی بگذارید و بگویید #ما_اینگونه_ما_شدیم این تیم محصول ۴۰سال ایمان بخود ایرانیان است.

ایمان به خود رمز درخشش ایرانیان در بازی شب گذشته

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی علی‌زاده: این تیم محصول 40 سال ایمان به خود ایرانیان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..