تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشاگری نماینده خلخال و کوثر از پشت پرده فروش معادن خلخال

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از شیوه فروش و واگذاری معادن این شهرستان به برخی شرکتها پرده برداشت.

افشاگری نماینده خلخال از پشت پرده فروش معادن شهرستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بشیر خالقی در مراسم افتتاح واحد تولیدی فوم در خلخال افزود: حمایت از سرمایه گذاران راغب به سرمایه گذاری در بخش های مختلف می تواند رشد اقتصادی و توسعه اشتغال را موجب شود.

وی با بیان اینکه نباید با بوروکراسی اداری و گره های قانونی موجب دلسرد شدن سرمایه گذاران شد، تصریح کرد: حمایت ها باید عملی و در تسریع امور برای شکل گیری سرمایه گذاری باشد.

به نوشته مهر، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در عین حال با اشاره به واگذاری نامطلوب برداشت معادن سنگ تراورتن خلخال به شرکت های غیربومی، از روند و مشکلات پیش آمده در این زمینه انتقاد کرد.

وی یکی از این مشکلات را عدم واگذاری و فروش سنگ استخراجی از سوی بهره برداران غیربومی معادن منطقه برشمرد و یادآور شد: بهره برداران این معادن از فروش سنگ به کارخانجات فرآوری سنگ در خلخال خودداری می کنند که باید مورد بررسی قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشاگری نماینده خلخال و کوثر از پشت پرده فروش معادن خلخال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..