تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لایی زیبای امیری در بازی دیشب و بازتابش

بازتاب لایی‌خوردن پیکه از امیری و از دست رفتن بهترین شانس ایران در سایت آس اسپانیا

به گزارش بولتن نیوز :سایت آس اسپانیا به انتشار ویدئویی از لایی خوردن پیکه از امیری پرداخت و نوشت که بهترین شانس ایران با ضربه سر طارمی به بیرون رفت.
 تیم ملی ایران در دیدار مقابل اسپانیا با یک گل مغلوب شد.

لایی زیبای امیری در بازی دیشب و بازتابش

در یکی از موقعیت‌های خوبی که نصیب ایران شد، امیری با لایی انداختن به جرارد پیکه و عبور از او، سانتری تماشایی روی دروازه اسپانیا داشت که طارمی با ضربه سر این توپ را به بیرون زد.

سایت آس اسپانیا به انتشار این ویدئو پرداخت و نوشت که بهترین شانس ایران برای به تساوی کشاندن بازی مقابل اسپانیا هدر رفت.

 لایی زیبای امیری در بازی دیشب و بازتابش

بولتن نیوز : بواقع بازی دیشب یکی از زیباترین بازیهای تاریخ فوتبال ایران بود ، بازنده بودیم اما بسیار قدرتمند و حرفه ای و شجاعانه همه بازیکنان ما بازی کردند و فرصتهای خوبی هم داشتیم طارمی و دیگر بازیکنان همه توان خود را بکار بردند و واقعا جای تشکر دارد 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لایی زیبای امیری در بازی دیشب و بازتابش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..