تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نویسندگان نامه مذاکره با آمریکا مضحک‌ترین پیشنهاد ممکن را دادند

کریمی‌قدوسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نویسندگان نامه مذاکره با آمریکا در حال فربه شدن در نظام سرمایه‌داری هستند/ این افراد مضحک‌ترین پیشنهاد ممکن را دادندجواد کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه برخی از شخصیت‌های سیاسی به مسئولان عالی نظام مبنی بر مذاکره مستقیم با آمریکا، اظهار کرد: این حرکت از قبل قابل پیش‌بینی بود که عده‌ای به صورت زنجیره‌ای دست به قلم ببرند و از مسئولان عالی نظام بخواهند که در برابر خواسته‌های آمریکا کوتاه بیایند.

وی ادامه داد: روند سیاسی در سرتاسر جهان حاکی از آن است که بین تفکری که ریشه در خباثت دارد و جریانی که به دنبال طهارت و پاکی است، جداسازی می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تأکید کرد: دست به قلم شدن عده‌ای خبیث در عالم سیاست به معنای واقعی کلمه آن است که این افراد از مبانی بشری دور هستند.

کریمی‌قدوسی تصریح کرد: این افراد خواستار مذاکره با ترامپ شده‌اند که دنیا او را متهم به نقض عهد می‌کند، شرکای قدیمی‌اش را هم به دلیل نقض عهدهای مکرر از دست داده است و نقش مستقیم در حمله به کشورهایی چون یمن دارد و پشتیبانی غذا و داروی 8 میلیون جمعیت بی‌گناه را بسته است.

نماینده مردم مشهد با انتقاد از این افراد که چنین نامه‌های سخیفی را به مسئولان عالی نظام می‌نویسند، اظهار کرد: متأسفانه یکی از وزرای کنونی هم نامه‌ای خدمت مقام معظم رهبری نوشته است مبنی بر اینکه ایران در مسئله مقاومت و مذاکره موشکی کوتاه بیاید که جای تأسف دارد و برخی از این افراد در دیدارهای خصوصی خود به دنبال راهکارهایی برای تضعیف جریان مقاومت هستند.

وی با بیان اینکه این افراد در جاهایی که باید حاضر باشند غایبند و آنجایی که نباید باشند حاضرند، اظهار کرد: این افراد باید بدانند که جهان جریان‌های سیاسی خبیث و طیب را از هم جدا می‌کند و به جهت مشخص شدن این صف‌بندی‌های سیاسی، ما خوشحال هستیم.

کریمی‌قدوسی افزود: برخی از این افراد در حال حاضر در آمریکا هستند و برخی هم لندن‌نشین هستند، بخشی در فتنه سال 88 نقش داشتند و عده‌ای از آنان هم در حزب سرمایه‌داری کارگزاران نشسته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه ماهیت این افراد برای ملت به خوبی روشن شده است، خاطرنشان کرد: این افراد مضحک‌ترین پیشنهاد ممکن یعنی مذاکره با رأس هرم نظام سرمایه‌داری و سردمدار جنایت و خونریزی یعنی ترامپ شده‌اند و با این کار خود برای همیشه خود را از دامان انقلاب جدا کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نویسندگان نامه مذاکره با آمریکا مضحک‌ترین پیشنهاد ممکن را دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..