تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طاهری: مقابل اسپانیا بی‌نظیر بازی کردیم

خبرگزاری فارس: بیژن طاهری در مورد شکست تیم ملی مقابل اسپانیا، گفت: بی‌نظیر بازی کردیم. از قبل از مسابقه می‌دانستم با سازمان دفاعی قوی کار خواهیم کرد. ما تمامی درهای بین مدافعان را بستیم و شانس گلی به حریف ندادیم. روی یک اتفاق گل خوردیم. در نیمه دوم باز بازی کردیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و بعد از گل می‌توانستیم جبران کنیم. در کل می‌توانم بگویم عالی کار کردیم و دیگر ما از تیم‌هایی مثل اسپانیا و پرتغال نمی‌ترسیم.

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی نمی‌توانست مثل دقایق بعد از گل شرایط هجومی‌تری داشته باشد خاطرنشان کرد: ما اگر می‌خواستیم از ابتدا باز بازی کنیم با نتیجه 4-5 گله شکست می‌خوردیم. بسیار منطقی کار کردیم و مثل بازی با مراکش ابتدا بازی را آرام کردیم و وقتی کم کم از زیر فشار بیرون شدیم رو به جلو کارمان را پیش بردیم. در نیمه دوم از زیر فشار درآمدیم و بهتر از اسپانیا کار کردیم. متاسفانه بدشانس هم بودیم. ضربه سر طارمی بسیار حساس بود. حرکت وحید امیری هم بسیار زیبا بود.

وی در مورد دیدار مقابل پرتغال تصریح کرد: من فکر می‌کنم پرتغال را با این فوتبال می‌بریم. باید در آن مسابقه هم منطقی و عادلانه بازی کنیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال در مورد اینکه آیا تیم ملی بعد از این بازی ممکن است دچار غرور شود، اظهار داشت: انتظارات از تیم ملی بالا نیست. مردم همین حالا هم خوشحال هستند. ما توانستیم مقابل ستارگان دنیا خوب کار کنیم. مطمئنا بازیکنان ما آنقدر باتجربه هستند که دچار غرور نشوند. انشاالله در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

طاهری در پایان گفت: به نظرم اگر در نیمه دوم بازیکنی سرعتی مثل مهدی ترابی را استفاده می‌کردیم یا از بازیکنی مثل اشکان دژاگه و قوچان‌نژاد به جای سردار آزمون که خسته شده بود بهره می‌بردیم شرایط‌مان بهتر می‌شد. البته کی‌روش صلاح تیم را قطعا بهتر از ما می‌داند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طاهری: مقابل اسپانیا بی‌نظیر بازی کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..