تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«دقیقاً نیمه‌شب» با رویکرد مذهبی در ۳۰ فصل به چاپ رسید

«دقیقاً نیمه‌شب» با رویکرد مذهبی در ۳۰ فصل به چاپ رسیدبه گزارش  حوزه ادبيات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ کتاب «دقیقاً نیمه‌شب» اثری از حسینعلی جعفری به همت انتشارات سوره مهر منتشر شد. این کتاب به کوشش مرکز آفرینش‌های ادبی استان سمنان مکتوب شده است.

این اثر شامل ۳۰ فصل است که عناوین آن عبارتند از: زیر درخت گل ابریشم، اینجا هیچ کس اسم واقعی‌اش را نمی‌گوید، همه با هم سبز دل‌انگیز، مناظره؟ دوئل؟ مباهله؟، ار سمت راست حرکت کنید، پیاده‌روی روی ابرها، این خیابان تب دارد، به گفته یک مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود، دقیقاً روی خط سفید ممتد، هنوز از سرنوشت من اطلاعی در دست نیست، اینجا کلیک کنید، عاشقی در ساعت صفر، وقت کامل شدن ماه به پشت‌بام برآی، ابر‌ها در نیمه شمالی می‌بارند، تقاطع بی‌چراغ، متولد ماه مهر، ضمیر متصل، ضمیر منفصل، وقت نماز آفتابگردان و....

این اثر در ۱۱۱۰ نسخه، به بهای ۲۵ هزار تومان و ۵۰۸ صفحه منتشر شده است.

انتهای پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««دقیقاً نیمه‌شب» با رویکرد مذهبی در ۳۰ فصل به چاپ رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..