تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات و خلاصه بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی 2018

جزئیات و خلاصه بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی 2018

در جریان دور دوم بازیهای مرحله گروهی جام جهانی 2018، ایران به مصاف اسپانیا رفت و یک بازی دیدنی را به نمایش گذاشت

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، سید مجید حسینی، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی (69- میلاد محمدی)، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، کریم انصاری‌فرد (74- علیرضا جهانبخش)، وحید امیری (86- سامان قدوس)، مهدی طارمی و سردار آزمون.

سرمربی: کارلوس کی روش

ترکیب اسپانیا: داوید دخه‌آ، سرخیو راموس، پیکه، آلبا، کارواخال، بوسکتس، سیلوا، اینیستا (71- کوکه)، ایسکو، واسکس(80- آسنسیو) و کاستا (89- مورنو).

سرمربی: فرناندو هیه رو

در سراسر دقایق پایانی دیدار تیم ایران با فشار زیاد ناشی از ارسال های بلند تیم اسپانیا را به عقب راند و مجبور به بازی تدافعی کرد اما تلاش زیاد شاگردان کی‌روش به نتیجه‌ای نرسید تا با وجود نمایش تحسین برانگیز تیم ملی ایران، با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم بزرگ اسپانیا شویم.

در نهایت یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد. اسپانیا در نیمه نخست نتوانست به ایران گل بزند و در نهایت در دقیقه 54 دیگو کاستا به چه اتفاقی گلزنی کرد. در ادامه ایران یک گل به ثمر رساند که خطای هند تشخیص داده شد و از سوی داور رد شد. ایران تا پایان مسابقه برای به ثمر رساندن یک گل و کسب یک امتیاز تلاش کرد اما در نهایت اسپانیا پیروز میدان بود

جزئیات و خلاصه بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی 2018




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات و خلاصه بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..