تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عابدزاده: می‌خواهم خاطرات پدرم را تکرار کنم

 دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید بازیکنان با دل و جان برای تیم ملی مقابل اسپانیا بازی کردند.

به گزارش شما نیوز ، امیر عابدزاده پس از شکست ایران برابر اسپانیا اظهار کرد: این که برای ملت ایران و خانواده‌ام باعث افتخار شوم حس قشنگی است. تمام تلاشم را می‌کنم تا به زودی بیشتر از این به کشورم کمک کنم و خاطرات خوبی که پدرم برای مردم رقم زد را تکرار کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با بیرانوند صحبت می‌کند که به او روحیه بدهد گفت: بله همیشه صحبت می‌کنیم اما الان زمان آن است که فرصت بدهیم که علیرضا بیشتر تمرکز کند. من همیشه سعی کرده‌ام که بیشتر از او یاد بگیرم و هر اتفاقی که در زمین مسابقه برایم رخ می‌دهد را سعی می‌کنم با نظر کارشناسی او اصلاح کنم.

وی ادامه داد: خودتان دیدید که خیلی خوب بازی کردیم. خود اسپانیا هم فکر نمی‌کرد ما اینقدر خوب بازی کنیم و موقعیت خلق کنیم. حتی گل هم زدیم که به خاطر ویدئوچک آفساید گرفتند. البته ویدئوچک بازی‌ها را خراب کرده و جذابیت بازی را گرفته است. مردم هم دیدند که با جان و دل بازی کردیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عابدزاده: می‌خواهم خاطرات پدرم را تکرار کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..