تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختر ترامپ هم مخالف سیاست مهاجرتی پدرش شد

خبرگزاری ایرنا: ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه از پدرش خواست تا به سیاست های ضد مهاجرتی خود بویژه جدا کردن کودکان مهاجر از والدینشان پایان دهد.

 به نقل از خبرگزاری فرانسه، همزمان با افزایش انتقادهای بین المللی به سیاست های مهاجرتی کاخ سفید و موضوع جدا کردن کودکان مهاجر از والدینشان، ایوانکادختر ترامپ که مشاور وی نیز محسوب می شود، از پدرش خواست تا به اینگونه سیاست ها خاتمه دهد.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی. ان. ان ، کارلوس کاربلو نماینده جمهوریخواه ایالت فلوریدا نیز گفت:از شخص ترامپ شنیده است که ایوانکا از وی خواسته به جداسازی کودکان از والدینشان پایان دهد.

دختر رئیس جمهوری آمریکا تاکنون بصورت رسمی و عمومی اظهار نظری درباره این اقدام پدرش انجام نداده است اما برخی منابع در کاخ سفید معتقدند که وی بارها ترامپ را تشویق به پایان دادن به این سیاست کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختر ترامپ هم مخالف سیاست مهاجرتی پدرش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..