تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره ملی پوش بی میل نیست “استقلالی” شود اما …

مدتی پیش باشگاه سپاهان مذاکراتی را با دلفی انجام داد اما موفق به جذب این بازیکن نشد. استقلالی‌ها همچنان اصرار شدیدی برای جذب این بازیکن دارند و چند بار خواستار مذاکرات جدی با این بازیکن شده‌اند.

دلفی‌ هم بی‌میل نیست که فوتبالش را در استقلال ادامه دهد، اما اولویت او بازی در فوتبال اروپاست. یکی از اعضای کادر فنی استقلال خبر داد که دلفی به آنها گفته که ابتدا می‌خواهد شانس خودش را برای رفتن به فوتبال اروپا امتحان کند و اگر این اتفاق رخ نداد، آن وقت به پیشنهاد استقلال فکر خواهد کرد.

پندار توفیقی گفت:

با سلطانی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان و همچنین مدیر برنامه‌های یونس دلفی صحبت کرده‌ام. گفته‌اند این بازیکن پیشنهاد اروپایی بسیار جدی دارد اما اگر به این پیشنهاد جواب رد داد استقلال گزینه جدی او خواهد بود. ما هم پیشنهاد قرارداد بلندمدت به دلفی دادیم تا اینکه در آینده دچار مشکلات بازیکنان سابق‌مان نشویم. روز عید فطر هم یکی از بستگان دلفی‌ به من زنگ زد و تاکید کرد اولویت دلفی‌ بازی در لیگ‌های اروپایی است و ما هم گفتیم این موضوع را به هوادارانمان اعلام خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره ملی پوش بی میل نیست “استقلالی” شود اما …»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..