تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز مقابله با توطئه دشمنان از وظایف بسیج است

فرمانده سپاه اسکو در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج این شهرستان با اشاره به ولایت مداری بسیج در عرصه کنونی گفت: مقابله با توطئه های دشمنان نظام اسلامی و انقلاب از وظایف این روز های بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اثر بخشی و موفقیت بسیج را حلال بسیاری از مشکلات جامعه نظیر مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی می دانند و ما نیز باید در تقویت هر چه بهتر این نهاد مردمی و انقلابی تلاش کنیم.

در ادامه این جلسه دیگر اعضای آن نیز مشکلات مربوط به بدنه بسیج، جامعه و عملکرد هیئت اندیشه ورز اقشار را طرح کردند و مصوباتی جهت رفع این مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه ها بخصوص بحث امر به معروف و نهی از منکر نوشته شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز مقابله با توطئه دشمنان از وظایف بسیج است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..