تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عروسک‌ها در شهرهای خودشان دیده می‌شوند

در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، پس از چند سال ، تمام نمایش‌ها از تهران و شهرهای دیگر در مرحله ارزیابی نهایی به صورت زنده ارزیابی وانتخاب خواهند شد.

 به گزارش سینماخبر این اقدام با تاکید مرضیه برومند دبیر جشنواره و به منظور ایجاد امکان برابر برای گروه‌های نمایشی سراسر کشور و همچنین امکان مشاهده و بررسی شرایط تمرین و آماده‌سازی آثار در شهرهای مختلف صورت می‌گیرد.

دبیر جشنواره با توجه به دشواری‌های این شیوه انتخاب آثار، خواسته گروه‌های نمایشی را عملی کرد و از 15 تیرماه هیات انتخاب برای ارزیابی(بازبینی) نهایی نمایش‌ها در تهران و7 استان حضور پیدا می‌کنند.

گفتنی است مرحله نخست ارزیابی آثار گروه‌های نمایشی متقاضی از سراسر کشور از طریق مشاهده نسخه تصویری و با حضور کارگردانان صورت گرفت و مشاوره‌های کارشناسی لازم ازسوی این هیات به صاحبان آثارنمایشی ارائه شد.

به‌زودی جدول زمان‌بندی مرحله ارزیابی (بازبینی)  نهایی نمایش‌های متقاضی شرکت در جشنواره اعلام خواهد شد.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عروسک‌ها در شهرهای خودشان دیده می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..