تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آب در آبادان سهمیه‌بندی شد

آب شرب شهروندان آبادان با توجه شوری آب رودخانه بهمنشیر به حد آب دریا و متوقف شدن برداشت آب از این رودخانه و نیز افت فشار، سهمیه‌بندی شده است.

به گزارش بولتن نیوز، شوری آب رودخانه بهمنشیر به حد آب دریا رسیده و به دلیل شوری بسیار، نمی‌توان از آن برداشت کرد که این امر سبب کاهش تولید آب آبادان شده است.

در این اطلاعیه افزوده شده است: هم اکنون آب شرب شهروندان آبادان تنها از خط آبرسانی غدیر تامین می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: تا پایان تیرماه جاری که خط دوم آبرسانی غدیر کامل می‌شود، ناچار به سهمیه‌بندی آب شرب در مناطق مختلف آبادان هستیم.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: تا بهره‌برداری کامل از خط دوم غدیر شهروندان نسبت به نصب منبع آب در منازل برای ذخیره‌سازی اقدام کنند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری روز دوشنبه هفته گذشته در نشست شورای اقتصاد مقاومتی گفته بود: دولت عزم خود را برای رفع مشکل آب شرب شهرهای آبادان و خرمشهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن جزم کرده است.

شهروندان آبادان و خرمشهر در چند هفته گذشته به دلیل شوری بیش از حد آب رودخانه بهمنشیر که تامین‌کننده اصلی آب آشامیدنی شهروندان آبادان و خرمشهر است با مشکلات زیادی رو به رو شده‌اند.

برای برطرف کردن شوری آب شرب خرمشهر و آبادان، طرح احداث سد خاکی مارد، اجرای مرحله دوم طرح آبرسانی غدیر و راه‌اندازی دستگاه آب شیرین کن در دست اجرا است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آب در آبادان سهمیه‌بندی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..