تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




­مهدی چمران : شهید چمران اعتقاد داشت که ما می توانیم

برادر شهید چمران گفت : شهید چمران اعتقاد داشت که ما می توانیم و از ابتدا که وارد ایران شد چنین اعتقادی داشت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، مهدی چمران در مراسم بزرگداشت شهید مصطفی چمران خاطراتی از دوران قبل از شهادت شهید مصطفی چمران نقل کرد و افزود : از وقتی وارد وزارت دفاع شد می خواست این موضوع (ما می توانیم) را اجرا کند و در صنایع دفاعی این را پیاده کند که پیاده شد .
وی ادامه داد: امروز خوشبختانه این باعث ترس و وحشت دشمنان ماست از رژیم اسرائیل تا آمریکا .
مهدی چمران گفت : زمانی که مصطفی به عنوان وزیر دفاع منصوب شد ما را تحریم کردند. وقتی که من این مسئله را با او در میان گذاشتم گفت خدا را شکر چرا که از این پس به توانایی های خود تکیه می کنیم و می سازیم.
وی با بیان اینکه این تحریم ها (اوایل انقلاب) آغاز رفتن و ساختن بود گفت : نمونه این ماجرا اینکه ما اولین موشک ایرانی را همان زمان و در روزهای نخست جنگ ساختیم در حالی که رزمندگان آن زمان به خاطر دارند که ما ابتدا با تفنگ ژ-۳ و پس از آن با ام یک و بعد با برنو جنگیدیم در حالی که برنو مربوط به جنگ دوم جهانی است و آن زمان با مشکل کمبود مهمات و وسایل جنگی روبرو بودیم.
وی گفت : از سوی دیگر با تحریم ها دست و پنجه نرم می کردیم و همه اینها ما را بر آن داشت تا خود شروع به ساختن کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «­مهدی چمران : شهید چمران اعتقاد داشت که ما می توانیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..