تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقت پلیس با پخش دیدار فوتبال ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، نیروی انتظامی با پخش دیدار فوتبال ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی موافقت کرده و اعلام کرد امنیت پخش این دیدار را تامین می‌کند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس نیروی انتظامی به منظور رعایت حال افرادی که برای دیدن مسابقه فوتبال ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی از قبل اقدام به تهیه بلیط کرده بودند با پخش این مسابقه موافقت کرد.

همچنین پلیس اماکن نیز تصریح کرده که پخش فوتبال در کافی‌شاپ‌ها بلامانع بوده و آن اماکن می‌توانند تا پایان پخش این دیدار به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقت پلیس با پخش دیدار فوتبال ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..