تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپانیایى‌ها با یک کارت کمتر صدر را تسخیر کردند

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملى فوتبال اسپانیا که در بازی اول برابر پرتغال به تساوی 3 بر 3 دست یافته بود، اکنون از هر نظر با تیم فوتبال پرتغال برابر است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

یک برد، یک تساوی، کسب ٤ امتیاز و تفاضل گل مثبت یک باعث شد تا اسپانیا در صدر جدول قرار بگیرد چرا که این تیم یک کارت زرد کمتر از پرتغال دریافت کرده است.

تیم ملى فوتبال پرتغال نیز با ٤ امتیاز در رده دوم جدول گروه B قرار دارد.

تیم ملی فوتبال کشورمان نیز بعد از شکست برابر تیم اسپانیا در رده سوم جدول قرار گرفت.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید. بیشتر بخوانید: کاستا برترین بازیکن دیدار تیم‌های ایران - اسپانیا بازیکن اسپانیا روی پای بیرانوند خطا کرد

انتهای پیام/

صدرنشینی اسپانیا در جدول گروه B رقابت های جام جهانی 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپانیایى‌ها با یک کارت کمتر صدر را تسخیر کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..