تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونق گلستان با ۲۰ پروژه بزرگ اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ دکتر سید مناف هاشمی استاندار گلستان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر کشور و آیت ا.. نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان، با بیان اینکه ۶۲ پروژه محوری در حوزه اقتصاد مقاومتی استان در حال اجراست، گفت: این تعداد به ۱۰۰ پروژه رسیده که ۲۰ پروژه بزرگ آن موجب رونق اقتصادی گلستان می‌شود.

وی ادامه داد: افزایش متوسط گردشگری کشور ۲۳ درصد بوده که این آمار در گلستان به ۸۴ درصد رسیده که استان در این زمینه رشد خوبی داشته است.

استاندارگفت: در سال جاری در حوزه گردشگری ۸۴ درصد بازدید از مناطق گردشگری استان توسط گردشگران انجام شده و این باعث شده وابستگی مردم استان به صنعت ۲۳ درصد، کشاورزی ۲۲ درصد و خدمات ۵۵ درصد باشد.

استاندار گلستان با اشاره به برقی کردن راه‌آهن اینچه‌برون، گرگان، گرمسار، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این پروژه ۱۱ تیر به بهره‌برداری خواهد رسید.

هاشمی با بیان اینکه سال گذشته برای ۲۱ هزار و ۸۷۰ نفر اشتغال در استان ایجاد شده که ۱۰ درصد نسبت به سال‌های قبل افزایش داشته است، گفت: اقامت در استان با افزایش ۶۴ درصدی نسبت به سال قبل همراه بوده است.

وی افزود: ۲۲ هزار هکتار زهکشی اراضی استان گلستان انجام شده است و در تلاش هستیم باقی آن را نیز با کمک دولت و بخش خصوصی به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام/م

۲۰ پروژه بزرگ اقتصاد مقاومتی در گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونق گلستان با ۲۰ پروژه بزرگ اقتصاد مقاومتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..