تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید بیش از ۸۰۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی در گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ مومن نیافر مدیر خرید داخلی شرکت بازرگانی ایران در بازدید از سیلو‌های نگهداری گندم در گلستان با اشاره به ظرفیت خوب کشور در بخش سیلوسازی گفت: سیلو‌های کشور در بخش ذخیره سازی ظرفیت ۱۹ میلیون تن گندم را دارند.

وی ادامه داد: در گذشته‌های دور ما مشکل نگهداری گندم را داشتیم که در فضای باز نگهداری می‌شد، اما در سال‌های اخیرتلاش‌هایی صورت گرفته و شرکت از این ظرفیت‌ها برای خرید تضمینی استفاده می‌کند.

مومن نیافر با اشاره به فعال بودن هزار مرکز خرید تضمینی در کشور و خرید بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن گندم درباره پرداخت وجه به گندم کاران گفت: گندم کاران ۵۰ درصد وجه را چند روز پس از تحویل محصول دریافت می‌کنند و ۵۰ درصد باقی مانده نیز دستگاه متولی بلافاصله بعد از اینکه تحویل منابع دادند پرداخت می‌کنند.

جمید رضا علیمحمدی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان هم از خرید بیش از ۸۰۰ هزار تن گندم خبر داد و گفت: ۸۳۴ هزار تن گندم که در ۱۱۰ مرکز خرید در استان گلستان انجام شد که از این میزان ۱۴۰ هزار تن در مراکزبخش دولتی و باقی مانده آن در بخش خصوصی خریداری شده است.

انتهای پیام/م

بیش از ۸۰۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی در گلستان خریداری شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید بیش از ۸۰۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..