تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلستان نیازمند یک اقدام فوق العاده در حوزه اعتیاد و مواد مخدر است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ تقی رستم وندی قائم مقام وزیرکشور بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان گلستان، گفت: اقدام فوق العاده در حوزه آسیب‌های اجتماعی به معنی یک تحول جهادی، اثر بخش و قابل لمس است که برای رسیدن به آن همه دستگاه‌ها و ظرفیت‌های استان می‌بایست بسیج شوند.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور ادامه داد: دستگاه‌های متعددی در حوزه اجتماعی فعال هستند و کار‌های معمول و جاری خود را انجام می‌دهند، اما آنچه که مد نظر شورای اجتماعی کشور است، تحقق اقدام فوق العاده با تعریف یادشده است.

وی گفت: انتظار ما از مسئولان ارشد استان این است که اعتیاد در گلستان را تا انتهای سال ۹۷ کاهش پیدا کند که این مصداق همان اقدام فوق العاده خواهد بود.

قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی گفت: با توجه به افزایش اعتبارات وزارت راه و شهرسازی در حوزه حاشیه‌نشینی، فعالیت‌های بهسازی و مرمت محلات حاشیه‌نشین کشور در سال گذشته افزایش یافت و امیدواریم که این رقم همچنان رو به افزایش باشد.

در این جلسه همچنین سید نجیب حسینی سرپرست ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: امروز هر مسئولی که در حوزه اعتیاد کمکی کند در وهله اول به خانواده خودش کمک کرده، زیرا همه خانواده‌ها به نوعی در معرض این آسیب قرار دارند.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌ها باید ماهی یک بار به ریاست استانداران تشکیل شود.

حسینی وجود زنان معتاد متجاهر را خط قرمز ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور عنوان کرد و گفت: مسئولان استان توجه داشته باشند که هیچ زن معتاد متجاهر و کارتن خوابی نباید در استان گلستان مشاهده شود.

انتهای پیام/م

اقدام فوق العاده در حوزه اعتیاد و مواد مخدر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلستان نیازمند یک اقدام فوق العاده در حوزه اعتیاد و مواد مخدر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..