تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلنگ زنی و بهره برداری ۹ طرح عمرانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ هادی هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان درجلسه نشست خبری امروز گفت: طرح توسعه ساختمان دادگستری شهرستان‌های گالیکش و گنبدکاووس، نمازخانه دادگستری شهر‌های کردکوی، مینودشت و شورای حل اختلاف بندرترکمن و کردکوی از طرح‌های هستند که این هفته افتتاح می‌شوند.

وی ادامه داد: کلنگ ساخت دادسرای گالیکش و آزادشهر هم این هفته به زمین زده می‌شود.

هاشمیان افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۲ میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است که همه آن از محل حساب خاص رییس قوه قضاییه به گلستان اختصاص داده شده است.

وی گفت: با اضافه شدن بنا‌های جدید فضای اداری استان از ۳۱ هزار متر مربع در پایان سال ۹۴ به ۵۳ هزار متر مربع در سال ۹۶ رسید کهاین افزایش خدمات رسانی به مردم را راحت‌تر می‌کند و از ازدحام در راهرو‌های دادگاه می‌کاهد.

هادی هاشمیان گفت: نصب سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی استاندارد سازی آسانسور‌های همه حوزه‌های قضایی از دیگر اقدامات انجام شده برای بهبود و ایمن سازی فضای اداری دادگستری‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم بود.

انتهای پیام/م

۹ طرح عمرانی کلنگ زنی می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلنگ زنی و بهره برداری ۹ طرح عمرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..