تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مظاهری: پرتغال را می‌بریم و به مرحله بعد صعود می‌کنیم/ بیرانوند در هر دو بازی خوب بود

 دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: می‌توانیم پرتغال را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

به گزارش شما نیوز ، رشید مظاهری پس از شکست یک بر صفر تیم ملی مقابل اسپانیا گفت: فکر می‌کنم ویدئوچک با ما دشمنی دارد، هم در جام جهانی قبلی و هم در اینجا به ضرر ما بود.

وی در پاسخ به این سوال که در بازی مقابل پرتغال بازیکنان ایران هنوز امیدوار به صعود هستند، گفت: قبل از اینکه بازی‌ها شروع شود گفتم که می‌خواهیم مردم ایران را سورپرایز کنیم، هنوز هم روی حرفمان هستیم. دعا کنید و باور کنید که ما بازی با پرتغال را می‌توانیم ببریم. وقتی این بلا را سر اسپانیا درآوردیم می‌توانیم پرتغال را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

مظاهری در پاسخ به این سوال که اگر درون دروازه ایران بود می‌توانست ضربه منجر به گل اسپانیا را بگیرد یا نه، اظهار داشت: فکر می‌کنم نباید در مورد این مسئله صحبت کنیم، همه بازیکنان چه آنهایی که بازی می‌کنند و چه آنهایی که بازی نکردند همدل هستند و برای هم دعا می‌کنند، بیرانوند هم در هر دو بازی خوب بود، ما همه برای هم دعا می‌کنیم که به دور بعد صعود کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مظاهری: پرتغال را می‌بریم و به مرحله بعد صعود می‌کنیم/ بیرانوند در هر دو بازی خوب بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..