تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عربشاهی: اسپانیا به صورت اتفاقی گل زد/ برابر پرتغال باید با اعتماد به نفس ظاهر شویم

ضیا عربشاهی کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بازی تیم ملی ایران برابر اسپانیا در چارچوب رقابت های جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: با وجود اینکه در این بازی شکست خوردیم، اما نتیجه قابل قبولی بدست آوردیم و تیم ملی اسپانیا روی یک حادثه و اتفاق توانست دروازه تیم ملی کشورمان را باز کند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: کی روش برنامه و تاکنیک خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته بود و اگر بازیکنان یک مقدار با اعتماد به نفس بالا بازی می‌کردند به طور حتم می‌توانستیم به تیم قدرتمند اسپانیا گل بزنیم. ساختار دفاعی تیم ملی برابر اسپانیا بسیار خوب بود و فضای خالی را به خوبی ملی پوشان پوشش دادند، اما زمانی که بازیکنان توپ را در اختیار می‌گرفتند به علت استرس بالا بی هدف توپ را به زمین حریف می‌زدند و به طور کلی نمی‌توانستند موقعیت گلزنی زیادی ایجاد کنند.

اعتماد به نفس بازیکنان تیم ملی باید افزایش یابد

عربشاهی تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی اجازه ندادند مهاجمان اسپانیا از عمق دفاع به ما ضربه بزنند و نیمه دوم هم یک اشتباه باعث شد که اسپانیایی‌ها از پشت هافبک‌های ما صاحب توپ شوند. اگر کار با توپ و بازی ترکیبی تیم ملی بهتر شود و کادر فنی اعتماد به نفس بازیکنان و شرایط روحی و روانی آن‌ها را بالا ببرد به طور حتم می‌توانیم نتیجه بهتری برابر پرتغال کسب کنیم. بازیکنان به خوبی برابر اسپانیا جنگیدند و دوندگی زیادی داشتند.

داور می‌توانست خطای هند عزت اللهی را نگیرد

کارشناس فوتبال کشورمان درباره قبول نشدن گل ایران در این بازی گفت: بازی مراکش و پرتغال را دیدم که داور بازی ۲ پنالتی صددرصد را به نفع مراکش نگرفت، اما داور بازی ایران و اسپانیا خطای هند عزت اللهی را گرفت که می‌توانست این خطا را نگیرد چرا که دست عزت اللهی بسته بود و ناگهان دستش به توپ خورد. گل ایران به علت آفساید مردود نشد چرا که در این صورت کمک داور پرچمش را بالا می‌برد، اما او این کار را نکرد. اگر ضربه سر طارمی یا شوت انصاری فرد گل می‌شد در آن صورت ما می‌توانستیم حداقل یک تساوی را بدست آوریم.

کار‌های ترکیبی و حفظ توپ باید در برنامه تیم ملی قرار بگیرد

او درباره راهکار ایران برای بازی با پرتغال تصریح کرد: زمانی که بازیکنان در ضدحملات صاحب توپ می‌شوند باید با حوصله بازی کنند و کار‌های ترکیبی و حفظ توپ جزء برنامه هایشان باشد. اگر بازیکنان یک مقدار با جرات و اعتماد به نفس برابر پرتغال بازی کنند به طور حتم می‌توانند در آن بازی هم به موفقیت دست یابند. تیم ملی پرتغال خط هافبک خوبی دارد، اما خط دفاع این تیم  پیر است و از طریق حمله از عمق دفاع و قدرت سرزنی مهاجمانمان می‌توانیم به پرتغال گل بزنیم که این موضوع دور از دسترس نیست.

کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: با بازی که تیم ملی برابر اسپانیا ارائه کرد امیدواری زیادی برای صعود به مرحله بعد جام جهانی داریم و ملی پوشان به خوبی می‌توانند تیم پرتغال هم اذیت کنند و به امتیاز دلخواه خود دست یابند.

بیشتر بخوانید: اشک هاى شاگردان کى روش در بازى مقابل اسپانیا پیراهن راموس در دستان انصاری فرد

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار جام جهانی 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عربشاهی: اسپانیا به صورت اتفاقی گل زد/ برابر پرتغال باید با اعتماد به نفس ظاهر شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..