تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشعار کوتاه شاعران معاصر ایران در روسیه به چاپ رسید

اشعار کوتاه شاعران معاصر ایران در روسیه به چاپ رسیدبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گزیده‌ای از ترجمه اشعار کوتاه شاعران معاصر ایران از سوی انتشارات اسکیفیا در سنت‌پترزبورگ چاپ و منتشر شد. کتاب‌های منتشر شده در قالب سری مجموعه آثار موسوم به «آنتولوژی ادبیات زنده» که تاکنون ده جلد از آن منتشر شده، به بازار کتاب روسیه راه یافته است.

در این گزیده اشعار، نمونه‌هایی از شعر‌های کوتاه و هایکوواره‌های شاعران معاصر ایران از نیما تا به امروز، خواننده را با فضای کلی شعر امروز ایران به‌ویژه از نظر مضمون‌های ادبی آشنا می‌سازد.

در این جلد از آنتولوژی ادبیات زنده، گزیده اشعارکوتاه شاعران معاصر ایران همراه با ۲۲ گزیده از شاعران دیگر کشور‌های جهان به چاپ رسیده است.

نیما یوشیج، احمد شاملو، سهراب سپهری، احمدرضا احمدی، گروس عبدالملکیان، حمید مصدق، نسترن وثوقی، رضا کاظمی، عباس کیارستمی، احسان پارسا، علیرضا روشن و فاضل نظری شاعرانی هستند که ترجمه روسی نمونه آثار کوتاه آن‌ها در این مجموعه درج شده است.

مترجم این آثار سید حسین طباطبایی وابسته فرهنگی پیشین جمهوری اسلامی ایران در روسیه است.

انتهای پيام/

كتابی از اشعار ايرانی در روسيه منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشعار کوتاه شاعران معاصر ایران در روسیه به چاپ رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..