تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیرو: مقابل چنین تیمی نمی توانید راحت باشید/ کی‌روش تیم خوبی ساخته است

به گزارش شما نیوز ، فرناندو هیرو سرمربی اسپانیا بعد از دیدار ایران و اسپانیا اظهار داشت: ما می‌توانستیم بازی را در اختیار بگیریم ولی وقتی شما با تیمی بازی دارید که با ۱۰ نفره دفاع می‌کند نمی‌توانید عملکرد خوبی داشته باشید و ریتم بازی را در اختیار داشته باشید.بازی سختی را تجربه کردیم و دیروز هم اعلام کردم که این بازی بسیار پیچیده خواهد بود. ایران تیم بسیار خوبی در آسیا است که ۵ بازیکن بلندقامت در ترکیبش داشت و کی‌روش به خوبی با این تیم کار کرده و تیم شایسته ای را ساخته است.

* ضعف‌مان در سمت چپ زمین طبیعی بود

وی افزود: می‌دانستیم امروز بازی را در سمت چپ دست بالا در اختیار بگیریم و وقتی لازم بود بازیکنان ما با دو به یک بازی کنند. طبیعی بود بعضی مواقع در این جناح دچار ضعف شویم. اگر دقت کرده باشید ما خیلی فرصت داشتیم نفوذ کنیم و به خاطر همین تصمیم گرفتم در آن جناح لوکاس را بازی ندهم و در وسط زمین از او استفاده کنم.

* اسپانیا به بازی جوانمردانه اعتقاد دارد

هیرو در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی مبنی بر اینکه بازیکنان ایران در چند نوبت زمین خوردند ولی بازیکنان اسپانیا توپ را به بازیکنان ایران برنگرداندند گفت: ما به بازی جوانمردانه اعتقاد داریم و فکر می‌کنم باید این موضوع را نشان بدهیم، آنچه در زمین اتفاق می‌افتد باید جوانمردانه باشد. اسپانیا معتقد است فوتبال جوانمردانه اصل اساسی فوتبال است. کی‌روش مربی بسیار حرفه‌ای است و کاری که او با ایران انجام داده فوق العاده است. این تیم دومین تیمی است که موفق شد خود را به جام جهانی برساند و در ۲۰ بازی قبل فقط ۵ گل خورده بود.می‌دانستیم آنها فقط به فوتبال اهمیت می‌دهند و به همین دلیل امشب کار سختی داشتیم.

* هر ۳۲ تیم بهترین‌های جهان هستند و فقط هلند و ایتالیا غایبند

سرمربی تیم ملی اسپانیا در خصوص آخرین بازی تیمش گفت:آخرین بازی گروه همیشه سخت است و البته پیچیده. لازم است که ما بازی آخر را ببریم و حداقل ما می‌دانیم چه تیم‌هایی منتظر ما هستند، تیم‌هایی مثل روسیه و اروگوئه. مراکش به پرتغال باخت و ما هم امشب تا لحظه آخر جنگیدیم. به نظرم این جام جهانی سخت خواهد بود و هیچ تیمی حاضر نیست کم بگذارد و کوتاه بیاید.اگر بخواهیم بگوییم راحت می‌شود در این بازی ها برنده شد کاملا اشتباه می‌کند.زیبایی جام جهانی همین است و شاید فقط هلند و ایتالیا جا مانده اند اما این ۳۲ تیم بهترین های دنیا هستند.

* هیرو به تیم اسپانیا متعهد است

هیرو در خصوص عملکرد دیگو کاستا گفت: اول بگویم دیگو کاستا متعهد است و ۳ گل به ثمر رسانده. او خیلی سختکوش و مبارز است. من از کاستا می‌خواهم تمام تلاشش را انجام بدهد. من از عملکرد کاستا خیلی راضی هستم. وقتی در مورد تیمم حرف می‌زنم در مورد ۲۳ بازیکن تیمم حرف می‌زنم و بسیار اعجاب آور است که وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید و می‌بینید که بازیکنان ما به دنبال برد هستند.

* با تعهد دنیا روشن‌تر می‌شود

وی افزود: در تیم من همه باید آماده باشند و این یک نوع تعهد است. اینگونه دنیا روشن‌تر به نظر می‌رسد و باید خود را برای بازی بعد آماده شویم.یکسری بازیکن در تیم من هستند که هنوز بازی نکرده اند اما طبیعتا آنها هم فرصت پیدا می‌کنند.

* از بازیکنانم خواستم که فقط آرامش داشته باشند

سرمربی اسپانیا در خصوص اینکه در نیمه دوم به بازیکنانش چه گفت: به آنها گفتم خیلی آرام باشند، ما می‌خواستیم که خوب کار کنند و ممکن بود آن ۱۵ دقیقه تاثیر منفی داشته باشد. سخت است که امروز را به شکل عادی حفظ کرد،من از آنها خواستم باز بازی کنند و دیدید که اینیستا فشار می‌آورد ولی خیلی سختی کشیدیم وقتی تیم مقابل به ما فشار وارد کرد.گاهی اوقات در طی نیمه روی موضوع روانی کار می‌کنیم ولی امروز درباره باور به خودمان با بازیکنان حرف زدم و آنها هم با این باوری که داشتند ادامه داده و بازی را بردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیرو: مقابل چنین تیمی نمی توانید راحت باشید/ کی‌روش تیم خوبی ساخته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..