تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله کالای قاچاق در مسیر بیجار – همدان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سیدنجیم حسینی با اعلام این خبرگفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس بیجار حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری در مسیر بیجار - همدان به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مظنون شدند.
وی افزود: پس از کسب اجازه از مقام قضایی و با رعایت موازین قانونی پس از توقف این خودرو، بازرسی از آن انجام و ۱۲۵ دستگاه گوشی تلفن همراه و یک دستگاه ماشین لباسشویی خارجی که در خودرو جا ساز شده بود، را کشف کردند.
حسینی بیان کرد: شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار پس از طی مراحل دادرسی تایید حمل قاچاق گوشی همراه، ضمن ضبط کالا‌های قاچاق به نفع دولت، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
وی یادآور شد: این متهم نظر به اقرار صریح مبتنی بر قبول اتهام انتسابی و اظهارات غیرموجه که در مقام دفاع موثر نبود و با توجه به نحوه کشف کالا در خودرو تحت تصرف متهم به صورت جاساز و عدم رعایت تشریفات گمرکی مربوط به ورود و خروج کالا، محکوم شد.
وی تاکید کرد: این شبعه همچنین با استناد به تبصره ۴ ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مالک خودروی حامل کالای قاچاق را به پرداخت ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش خودرو محکوم کرد.

انتهای پیام/م

کشف  گوشی های  تلفن قاچاق در بیجار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله کالای قاچاق در مسیر بیجار – همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..