تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غنی‌سازی اوقات فراغت دستور کاركانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان قم

کارشناس مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم مطرح کرد:

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم ؛ مرضیه ثمرده حقیقی فردکارشناس مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم  با بیان اینکه خلاقیت در برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیگیری می‌شود اظهار کرد: با توجه به اهداف و سیاست‌ها در ستاد راهبردی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارامترهایی مورد توجه قرار گرفته که از جمله آنها روزآمدی برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: نسل امروز تمایل دارند تا برنامه‌ها و فعالیت‌های جدید برای آنها ارائه شود و همچنین در زمینه محتوا و کیفیت برنامه‌ها نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

کارشناس مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با بیان اینکه با بهره‌گیری از اوقات فراغت می‌توان فرصتی فراهم کرد تا زمینه رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی‌ها ایجاد شود گفت: بر همین اساس مربیان به دانش و آگاهی روز تجهیز می‌شوند تا بتوانند پاسخگوی نیاز مخاطبان خود باشند.

وی عنوان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت در دستور کار قرار گرفته که بر این اساس نیازها در نظر گرفته می‌شود و تلاش خواهد شد تا توانمندی افراد افزایش پیدا کند بنابراین غنی‌سازی فعالیت‌ها به صورت کاربردی پیگیری می‌شود.

ثمرده حقیقی فرد با بیان اینکه 10 مرکز در شهر قم در مناطق مختلف فعال هستند گفت: کانون 44 فعالیت در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی دارد که از جمله آنها می‌توان به نقاشی، سفالگری، سرود، کارگاه شعر و داستان، طرح‌های ادبی، علوم، زیست‌شناسی، نجوم، آسمان‌نما، فعالیت‌های اسلامی، آشنایی با قرآن و حدیث، کاردستی، نمایش، نقد فیلم، نمایش خلاق، نشریه‌نگاری، معرفی کتاب، معرفی مشاغل، بازی و سرگرمی، اجرای نمایش عروسکی، انواع مسابقات و قصه‌گویی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌هایی مانند کاشی موزاییک، رباتیک، خلاقیت علمی، زیست‌شناسی، مهندسی خلاقیت، علوم آزمایشگاهی، هوافضا، چرتکه و... نیز در مراکز انجام می‌شود.

کارشناس مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم عنوان کرد: بروشورهایی به مراکز 10 گانه ثابت ارسال شده البته علاوه بر این مراکز دو مرکز سیار روستایی به دو منطقه کهک و مرکزی و یک مرکز پستی به بخش جعفریه خدمات‌دهی می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: این مجتمع امکانات فراوانی در زمینه علوم زیستی، هوافضا و نجوم دارد و همچنین کارگاه رباتیک، چرتکه، اتاق بازی و سرگرمی در این مجتمع برای مخاطبان فعال است.

ثمرده حقیقی فرد عنوان کرد: کارگاه نمایش خلاق، نمایش عروسکی و سرود نیز برگزار می‌شود و در واقع هدف اصلی توانمندسازی اعضا، شناسایی استعدادها و خلاقیت‌ها است و حتی فرصتی ایجاد می‌شود که اعضا خلاقیت خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ت

فعاليت 10 مركز ثابت و 2 مركز سيار روستايی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غنی‌سازی اوقات فراغت دستور کاركانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..